سئو كار اراك سئو كار اراك

وبلاگ مطالب اموزنده و آموزشي

توضيح انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در سئو – 5 كاربرد مهم

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار گسترده است. شما مي‌توانيد از يك تيزر تبليغاتي در كمپين‌هاي مختلف استفاده كنيد. فرقي نمي‌كند كه تيزر را در شبكه‌هاي اجتماعي به نمايش بگذاريد يا در ايميل ماركتينگ! شما مي‌توانيد به راحتي با استفاده از قابليت‌هاي بالاي تيزر تبليغاتي، مخاطبين و كاربران زيادي را جذب كسب‌وكار و محصولات خود كنيد. امروزه تيزرهاي تبليغاتي يكي از مطرح‌ترين و پراستفاده‌ترين مدل‌هاي تبليغاتي در دنيا هستند.

كمپين‌هاي بازاريابي با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند بسيار موفق باشند، چرا؟ زيرا كنجكاوي انسان يك نيروي قدرتمند است. در واقع شما با استفاده از تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانيد كنجكاوي كاربران و مخاطبان خود را تحريك كنيد.

بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه يك تيزر براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات كافي در مورد يك محصول، رويدادهاي آينده، ويژگي جديد يا به‌روزرساني اخير و غيره طراحي شده است. در نتيجه تيزرها مجموعه‌اي از سرنخ‌ها را ارائه مي‌دهند و باعث مي‌شوند كه مصرف‌كنندگان مشتاق به دنبال كسب اطلاعات بيشتر باشند.

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

بررسي كاربرد تيزر تبليغاتي

تيزرهاي تبليغاتي مي‌توانند فضاي تفسير و بررسي زيادي را در اختيار مخاطبان و مصرف‌كنندگان قرار بدهند. اين نوع تيزرها در معرفي محصولات جديد به شدت مورد استقبال مخاطبان قرار مي‌گيرند. نمونه اين تيزر ها را مي توان در معرفي اوليه محصولات اپل و يا سامسونگ مشاهده كرد. همچنين تيزرها ممكن است دقيقاً به شما بگويند چه محصولي و در چه زماني ارائه خواهد شد، در اين صورت كنجكاوي كاربران كمتر تحريك مي‌شود. به هر حال هر شكلي از تيزر كه استفاده شود، هدف اصلي ايجاد انتظار و جلب توجه در ذهن كاربر است.

كاربرد تيزر تبليغاتي در ايميل ماركتينگ

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي استفاده از آن در ايميل ماركتينگ است. شما مي‌توانيد به جاي نوشته‌هاي بعضاً كسل‌كننده در ايميل‌ها، از يك تيزر تبليغاتي استفاده كنيد. سوال اساسي در ايميل ماركتينگ اين است: شما مي‌خواهيد مشتريان شما هنگام باز كردن ايميل شما چه اقدامي انجام دهند؟

اين كار را مي‌توانيد با استفاده از يك تيزر به راحتي انجام دهيد. اغلب در ايميل‌هايي كه حاوي تيزر تبليغاتي است از مشتري و مخاطب در خواست مي‌شود كه بر روي لينكي كليك كند يا صفحه اينستاگرامي را فالو كند. با اين حال شما مي‌توانيد اطلاعات بيشتري را در تيزرهاي ارسال شده در ايميل ماركتينگ قرار دهيد؛ مانند تاريخ رويداد خاص، آموزش خاص، ارائه اطلاعات ارزشمند و غيره، همه اين موارد مي‌تواند باعث افزايش اعتماد كاربران و مخاطبان به كسب و كار شما شود.

اگر فكر مي‌كنيد اين روش قديمي است و اصلاً جوابگو نيست كاملاً اشتباه مي‌كنيد. يكي از برندهايي كه با كمپين‌هاي ايميلي و استفاده از تيزر تبليغاتي كاملاً بر بازار تسلط دارند، كمپاني اپل است. قالب‌هاي ايميل آن‌ها به خوبي طراحي شده و ساده است، تصاوير باكيفيت آن‌ها، كيفيت محصولات را منعكس مي‌كند و مهم‌تر از همه، آن‌ها به طور مداوم اهداف مشخصي را براي خواننده تعيين مي‌كنند.

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي اجتماعي

يكي از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده آن‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است. در واقع تيزرهاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعي مانند فيس‌بوك، توييتر، اينستاگرام، لينكدين و حتي پينترست به خوبي ديده مي‌شوند. نكته قابل توجه اين است كه در اين شبكه‌ها، ويديوها و تيزرها به شدت مورد توجه مخاطبان و كاربران قرار مي‌گيرند.

اگر شما به خوبي در هنگام ساخت تيزر تبليغاتي اصول و قواعد اصلي آن را رعايت كرده باشيد، مي‌توانيد به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مخاطبان زيادي را به كسب و كار خود جذب كنيد. امروزه شبكه‌هاي اجتماعي به عنوان بستري براي انتشار انواع تيزرهاي تبليغاتي شناخته مي‌شوند. حساب‌هاي رسمي شركت‌ها و كسب‌وكارها نيز به صورت روزانه و مداوم توسط كاربران رصد مي‌شوند تا در صورت انتشار اخبار و تيزرهاي جديد، خيلي سريع از محتواي آن‌ها مطلع شوند.

گسترش استفاده از تيزر هاي تبليغاتي
استفاده از تيزر براي معرفي شركت ها

كاربرد تيزر تبليغاتي در شبكه‌هاي انتشار ويدئو

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن‌ها در شبكه‌هاي انتشار ويدئو است. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي كه مدت زمان طولاني دارند را به عنوان يك ويدئو در اين شبكه‌ها منتشر كنيد. شبكه‌هايي مانند آپارات و يوتيوب بهترين مثال در اين زمينه‌ هستند. همچنين شما مي‌توانيد از تيزرهاي كوتاه مدت 5 الي 10 ثانيه‌اي به عنوان تبليغات در ابتداي ويدئوها استفاده كنيد. براي اين كار شما مي‌توانيد به بخش تبليغات آپارات و يا يوتيوب مراجعه كنيد.

با استفاده از اين نوع تيزر تبليغاتي، شما مي‌توانيد كمپين‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را ايجاد كنيد. نكته قابل توجه در خصوص اين نوع تبليغات، دريافت بازخوردهاي گسترده از سوي مخاطبان است. البته بايد در هنگام ايجاد كمپين تبليغاتي به خوبي مخاطبان و كاربران خود را شناسايي كرده و بر اساس اهداف كمپين برنامه تبليغاتي خود را تنظيم كنيد.

كاربرد تيزر تبليغاتي در سايت‌هاي شركتي

يكي ديگر از انواع كاربرد تيزر تبليغاتي، استفاده از آن در سايت‌هاي شركتي و فروشگاه‌ها است. شما مي‌توانيد براي معرفي محصول خود از تيزرهاي تبليغاتي در صفحات وب سايت استفاده كنيد. شما مي‌توانيد تيزرهاي تبليغاتي خود را در بخش فروشگاهي و معرفي خدمات سايت‌ قرار دهيد. در اين تيزرها كاربران مي‌توانند به راحتي با خدمات و كالاهاي شما آشنا شده و به خوبي با آن‌ها ارتباط برقرار كنند.

انواع كاربرد تيزر تبليغاتي در كسب‌وكارها

شايد در نگاه اول اين تصور وجود داشته باشد كه تيزر تبليغاتي تنها براي فروش محصولات لوكس استفاده مي‌شود، اما كاربرد تيزرها فقط اين مورد نيست. امروزه تيزرها كاربردهاي متنوعي دارند. شما مي‌توانيد از تيزر براي معرفي محصول، معرفي خدمات، معرفي برند، معرفي ويژگي‌هاي جديد يك محصول و ده‌ها مورد ديگر استفاده كنيد. همين امر سبب شده كه استفاده از تيزرهاي تبليغاتي روز به‌روز بيشتر شود. براي ساخت تيزرهاي تبليغاتي از ايده‌ها و روش‌هاي جذابي استفاده مي‌شود. برخي از اين ايده‌ها و روش‌ها در نوع خود جالب توجه و جديد بوده به نحوي كه بعد از مدت زمان كوتاهي در سراسر اينترنت پخش شده و به خوبي توانسته توجه كاربران و مخاطبان را به خود جلب كند.

قواعد اصلي ساخت تيزر تبليغاتي

نكته مهم در ساخت تيزر تبليغاتي، استفاده از قاعده سه

حال كه به خوبي با كاربرد تيزر تبليغاتي آشنا شده‌ايد بهتر است كه در مورد يك نكته مهم اطلاعات لازم را كسب كنيد. قاعده “سه” براي هر رسانه و استراتژي بازاريابي اعمال مي‌شود، اما مطالعات نشان داده‌اند كه اين قاعده با محتواي ويدئويي و تيزر تبليغاتي بسيار خوب و هماهنگ عمل مي‌كند. در واقع “سه” كوچك‌ترين عدد مورد نياز براي ايجاد يك الگوي قابل تشخيص است. “قاعده سه” از اين فرض نشات مي‌گيرد كه چيزهايي كه به سه دسته تقسيم مي‌شوند ذاتاً خنده‌دارتر، رضايت‌بخش‌تر و به‌يادماندني‌تر هستند.

اما اين قانون چگونه به بازاريابي تيزر مربوط مي‌شود؟ مديران بازاريابي مي‌توانند از آن براي موضوعات، سرفصل‌ها و شعارها استفاده كنند، همان‌طور كه طراحان گرافيك مي‌توانند از آن براي گروه‌بندي عناصر طراحي در يك طرح‌بندي استفاده كنند. با اجراي “قاعده سه”، مي‌توانيد به راحتي فرآيند “يادآوري” را در بين مخاطبان هدف خود ترويج دهيد.

نتيجه نهايي

كاربرد تيزر تبليغاتي بسيار زياد است. كسب‌وكارهاي مختلف مي‌توانند از تيزر تبليغاتي در بخش‌هاي مختلف كمپين‌هاي تبليغاتي خود استفاده كنند. هيچ شكي وجود ندارد كه يك كمپين تبليغاتي خوب مي‌تواند تبليغات دهان به دهان و ارگانيك را براي تيزرهاي شما ايجاد كند. شما مي‌توانيد به راحتي با تيزرهاي تبليغاتي توجه و كنجكاوي كاربران را جذب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه كنجكاوي يك مفهوم روانشناختي قوي براي استفاده در بازاريابي است.

 

معرفي حسين براتي

حسين براتي به عنوان توليدكننده محتواي سئو شده در دنياي ديجيتال شناخته مي‌شود. سايت‌هاي زيادي هستند كه از محتواي توليد شده براي بهبود رتبه و سئو سايت خود استفاده مي‌كنند. دانش بالا در زمينه كامپيوتر و اينترنت و همچنين تحصيلات آكادميك در اين حوزه، باعث شده كه شركت‌ها و مجموعه‌هاي زيادي با حسين براتي همكاري داشته باشند. آشنايي به اصول ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي يكي از خصوصيات بارز ايشان است.

حسين براتي به عنوان يكي از پركارترين وبلاگ نويسان در ايران شناخته مي‌شود كه روزانه چند هزار كلمه محتواي سئو شده توليد كرده و در اختيار كسب‌وكارهاي مختلف قرار مي‌دهد. توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي مهم پروژه‌هاي انجام شده توسط ايشان است.

حسين براتي

حسين براتي با در اختيار داشتن يك تيم تحريريه مناسب قادر است در مدت‌زمان كوتاهي به راحتي محتواي سئو شده و مناسب را براي كسب‌وكارهاي مختلف توليد كند. ايجاد يك فضاي رقابتي باز و توليد محتوا در زمينه‌هاي مختلف از ويژگي‌هاي اين تيم تحريريه است. ايشان در كنار توليد محتواي سئو شده براي كسب‌وكارهاي مختلف، در زمينه مشاوره كسب‌وكار، مشاوره طراحي سايت، مشاوره بهبود شغلي، مشاوره ديجيتال ماركتينگ، مشاوره شبكه‌هاي اجتماعي و مشاوره برند سازي نيز فعاليت مي‌كند. كسب‌وكارهاي بزرگ و كوچك متعددي در اين سال‌ها از خدمات مشاوره‌اي ايشان براي بهبود كسب‌وكار و توسعه برند خود استفاده كرده‌اند.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/23  ساعت: ۱۲ توسط:tabehestila :

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك – 14 نكته مهم

سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شركت و كارخانجات با توجه به رقابت گسترده در دنياي اينترنت اقدام به طراحي سايت نموده‌اند. با اين حال خيلي زود اين شركت‌ها متوجه شدند كه داشتن يك سايت به تنهايي كافي نيست به همين دليل به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك گشته و افرادي را براي توسعه سايت و بهبود سئو خود انتخاب كرده‌اند.

با اين حال انتخاب كارشناس سئو در اراك كار سختي است. عموم افراد حرفه‌اي در اين زمينه معمولاً با شركت‌هاي تهران و يا شهرهاي ديگر كار مي‌كنند. دليل اين امر هم واضح است. وجود فرصت‌هاي كار بيشتر و همچنين توانايي مالي شركت‌هاي تهراني نسبت به شركت‌هاي اراكي باعث شده است كه افراد حرفه‌اي در زمينه سئو در شهر اراك خيلي خوب شناسايي نشوند. با اين حال نااميد نشويد. انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك كار سختي نيست. براي اينكه با يكي از بهترين افراد در اين زمينه آشنا شويد تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.

اهميت سئو در شهر اراك

اهميت سئو در اراك

همان‌طور كه گفته شد اهميت سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت افزايش پيدا كرده است. وجود قطب‌هاي صنعتي بزرگ در اين شهر باعث شده است كه كارگاه‌ها كارخانه‌ها به دنبال طراحي سايت و همچنين بهبود سئوي سايت خود باشند. به همين دليل سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با اين حال يكي از موارد همه كه باعث مي‌شود سئو در شهر اراك فرايندي مناسب براي شركت‌ها و كارخانه‌ها به حساب بيايند، قيمت آن است. در واقع قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي صنعتي نسبتاً كمتر است. اگر به عنوان مثال ماهانه در تهران 10 ميليون تومان هزينه سئوي يك سايت كارخانه‌اي متوسط باشد در اراك اين مقدار به 50 الي 70 درصد اين مبلغ مي‌رسد كه همين امر نشان مي‌دهد قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي بزرگ مقرون‌به‌صرفه تر باشد.

پيدا كردن كارشناس سئو در اراك

پيدا كردن يك كارشناس سئو در اراك كار سختي نيست. شما مي‌توانيد به راحتي با كمي جست‌وجو در اينترنت به افراد مدنظر خود دسترسي پيدا كنيد. با اين حال بايد در انتخاب افراد دقت كنيد. داشتن دانش و تجربه كافي در اين زمينه يكي از موارد مهم است كه شما بايد در انتخاب اين افراد حتماً به آن توجه داشته باشيد.

با اين نكته توجه داشته باشيد كه موارد زيادي است كه نشان مي‌دهد يك فرد در زمينه سئو حرفه‌اي است يا خير. به عنوان مثال شما مي‌توانيد موارد زيرا را براي بررسي اينكه كارشناس سئو در اراك فرد حرفه‌اي است به كار ببريد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو

متخصص سئو در واقع يك كارشناس حرفه‌اي است كه مي‌تواند به راحتي با توليد محتوا و استفاده از اصول بهينه سازي سايت، كسب‌وكار شما را بهتر به كاربران شناسايي كند. در واقع كارشناس سئو با استفاده از الگوريتم‌هاي گوگل، استفاده از تكنيك‌هاي سئو سالم و سفيد و همچنين دانش و تجربه خود مي‌تواند به راحتي سايت شما را در صفحه اول گوگل بر اساس كلمه كليدي مشخص شده قرار دهد.

البته بايد در اين بين به اين نكته نيز اشاره شود كه كلمات كليدي انتخاب شده براي كسب‌وكار شما بايد توانايي رقابت سالم را داشته باشند و به اصطلاح كلمات كليدي با رقابت سنگين نباشند. چرا كه اين كلمات ديگر كارايي خود را از دست داده و صرف هزينه براي آن‌ها امري كاملاً اشتباه است. پس حتماً در انتخاب كارشناس سئو در اراك بايد به اين نكته توجه كنيد كه اين فرد كارشناس چه كلمه‌اي را به عنوان كلمه كليدي انتخاب مي‌كند. اگر كلمات كليدي با رقابت سنگين را انتخاب كند نشان دهنده اين است كه تجربه بالايي در زمينه سئو ندارد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو
مثال مهم :

به عنوان مثال براي يك سايت دانلود فيلم و سريال انتخاب كلمه كليدي ” دانلود فيلم ” اصلاً كار عاقلانه‌اي نيست چرا كه اين كلمه كاملاً اشباع شده است و ديگر نمي توان در اين زمينه به صورت عادي فرايند سئو را انجام داد. پس با استفاده از همين نكته كوچك مي‌توانيد متوجه شويد كه فرد سئو كار تا چه حدي در حوزه كاري خودش اطلاعات و دانش بروز دارد.

ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك

حال كه كمياب ويژگي‌هاي يك سئو كار آشنا شديد، ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك را به شما نشان مي‌دهيم. اين ويژگي‌ها در واقع ويژگي‌هاي اوليه و اصلي يك فرد است كه در زمينه سئو و بهينه سازي سايت فعاليت حرفه‌اي دارد.

  1. تسلط به موتورهاي جستجو و نحوه عملكرد آن‌ها.
  2. توانايي تشخيص كلمات كليدي پر ارزش با استفاده از ابزارهاي مختلف.
  3. آشنايي مقدماتي با HTML.
  4. شناخت جايگاه كلمه كليدي و كاربرد آن.
  5. مهارت‌هاي نوشتاري و كپي رايتينگ بالا.
  6. آشنا به توليد محتواي بصري مثل عكس، ويديو و اينفوگرافي.
  7. توانايي ساخت و ايجاد لينك در صفحات كليدي.
  8. آشنايي با ترفندهاي سئو و تغييرات الگوريتم‌هاي گوگل.
  9. قابليت تعيين استراتژي كلي براي توليد محتواي غني و كاربردي.
  10. قابليت بهينه سازي صفحات و صفحه‌هاي فرود براي بازاريابي موتور جستجو.
  11. قابليت بهبود اسكيماي سايت و ساختار ريز داده‌ها در سايت.
  12. قابليت كار با انواع سيستم‌هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي.
  13. قابليت كار با افزونه‌هاي حرفه‌اي سئو.
  14. قابليت كار با سايت‌هاي تخصصي سئو مانند MOZ، گوگل آناليتيكس، گوگل سرچ كنسول و غيره.

اين موارد تنها بخشي از موارد مهم هستند كه شما براي انتخاب سئو كار اراك مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. كارشناس سئو بايد به اين موارد آشنايي كافي و يا تجربه بالايي داشته باشد. در اين صورت شما مي‌توانيد به راحتي كسب كار و سايت خود را در اختيار فرد سئو كار قرار دهيد.

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك

حال كه با فرايند انتخاب سئو كار اراك آشنا شده‌ايد شايد براي شما جالب باشد كه به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك باشيد. در اين صورت شما مي‌توانيد از خدمات ارائه شده توسط حسين براتي بهره‌مند شويد.

حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك شناخته مي‌شود. توليد بيش از 1 ميليون كلمه محتوا سئو شده در اينترنت و همكاري با سايت‌ها و آژانس‌هاي سئو حرفه‌اي در ايران باعث شده است كه ايشان به عنوان يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه شناخته شود.

همچنين حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك، توانسته است پروژه‌هاي سئو حرفه‌اي را در اراك به پايان برساند. به عنوان مثال سايت سوپر ماركت آنلاين اراك كه با نام بامو ماركت شناخته مي‌شود يكي از پروژه‌هاي سئو بوده كه توسط ايشان انجام شده است.

حسين براتي

نكته مهم :

نكته قابل توجه در خصوص حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك اين است كه ايشان توانايي كار كردن به بهترين و حرفه‌اي‌ترين افزونه‌هاي سئو، افزونه‌هاي اسكيما، سيستم‌هاي مديريت محتواي وردپرس و جوملا و حتي سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي را دارا مي‌باشند. همچنين توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي بارز ايشان است كه نشان دهنده دانش و تجربه بالاي آقاي براتي است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/19  ساعت: ۱۶ توسط:tabehestila :